top of page

FAQ - najczęściej zadawane pytania.

Czy można obejrzeć kafle przed zamówieniem?

Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie zna się produktu dopóki się go nie dotknie. Dlatego też, proponujemy Państwu zamówienie do trzech próbek kolorystycznych całkowicie za darmo. Próbki wysyłane są na Państwa koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej w przeciągu 2-4 dni roboczych.  

 

Czy wszystkie kolory i kształty dostępne są od ręki?

Ze względu na unikalność zamówień, bogactwo kolorów i kształtów, dowolne ich ze sobą zestawianie, wszystkie nasze kafle wykonywane są na zamówienie.

Dlaczego zalecane jest zamówienie 10% zapasu ponad wymaganą ilość płytek?

10 % zapasu jest generalnie przyjętą zasadą przy zamawianiu płytek. Pokrywa to straty materiału przy docinaniu. 

Czy można zamówić błyszczące szkliwo ale o matowym wykończeniu?

Nie, receptury szkliw są unikalne dla ich koloru, tekstury, efektów i wykończenia powierzchni i nie mogą być niezależnie modyfikowane. Jakkolwiek istnieje wiele szkliw w podobnych kolorach i obydwu wykończeniach - matowym i błyszczącym.

Jak długo trzeba czekać na kafle ?

Czas oczekiwania zależny jest od rodzaju zamówienia i bieżącego obłożenia naszej manufaktury pracą, ale zazwyczaj mieści się w przedziale 4-8 tygodni.

Czy termin realizacji jest gwarantowany?

Czas realizacji zlecenia ustalany jest indywidualnie w momencie składania zamówienia, nie jest on jednak gwarantowany.

Jako, że każde zlecenie jest wykonywane indywidualnie, a proces wykonywania kafli bardzo złożony, niektóre sytuacje są od nas niezależne. Niewielkie opóźnienia mogą zdarzyć się np. ze względu na przedłużający się proces schnięcia kafli spowodowany złą pogodą. Opóźnienia zdarzają sporadycznie, zazwyczaj nie przekraczają kilku dni i nie stanowią podstawy do anulowania zlecenia. 

Jakie są warunki płatności za zamówienie?

Akceptujemy wszystkie formy płatności włączając w to przelew bankowy, gotówkę, płatność kartą (Visa, Mastercard, American Express..). Ze względu na to że każdy produkt wykonywany jest na indywidualne zamówienie, niezbędne jest wniesienie przedpłaty w wysokości 30% wartości zamówienia.   

Czy przyjmowane są zwroty?

Ponieważ wszystkie produkty wykonywane są na zamówienie, zwroty nie są przyjmowane.   

bottom of page